الفرسان

مع الفرسان انتا فى امان
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 كيف تصبح ندلا...؟؟؟!!

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
شبه منحرف
عضو نشيط
عضو نشيط
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 243
العمل/الترفيه : ميوزك
المزاج : رايـــق
مزاجك :
sms :


My SMS
الا بذكر الله تطمئن القلوب


دعاء :
يلا اسمع الاغنية الى تحبها : <IFRAME src="http://media.alarab.co.il/alarab-songs/mp3_s.asp?fn=01" width="100%" height=40></IFRAME>....<BR>
تاريخ التسجيل : 07/06/2008

مُساهمةموضوع: كيف تصبح ندلا...؟؟؟!!   السبت يونيو 07, 2008 7:05 pm


اقوال ماثورة :
(الندالة كنز لايفنى-كما قال مصطفى كامل كن ندلا ما دمت حيا-واخيرا لو لم اكن مصريا لوددت ان اكون ندلا) والكثير
ولكن السؤال هو - كيف تصبح ندلا بسرعة وفى الخباثة؟؟؟؟

اولا
-لكى تكون ندلا محترف لابد من اختيار اعز الاصدقاء لممارسة الندالة تجاههم ويفضل العلماء الاندال ان تكون الندالة من جانب اخواتهم البنات - يعنى شاغل اخته بالليل فى التليفون افطر معاه الصبح وخليه يعزمك كمان .

ثانيا
-الامانة دى بالذات لازم لازم تنساها عشان دى ضد مبادئ الندالة واخلاقياتها السامية

ثالثا
- صاحبك قلك سر طبعا لازم السر ده مش يبقى فى بير وبس - دا صاحبك ياعم - يبقى لازم السر يبقى على كل لسان عشان الناس تفكره بالسر احسن ينساه - وطبعا السر لما بيطلع عن اتنين بيكون اقوى حسب مبادئ الاندال

رابعا
-صاحبك بيحب واحدة لازم تقوم معاه بالواجب -ياتفرقهم عن بعض يا اما تدخل مكانه- ودا اهم مبدا
خامسا- بيع صاحبك عشان المزة اقتداءا بالمثل الشهير الذى يقول الراجل بمية ست انما ان جات الست اااااااااااااااه يغور ف مصيبة الراجل

سادسا
-الفلوس - اوعى تصرف حاجة من جيبك لازم صاحبك هو يقوم معاك بواجبات الصداقه- اتبع اسلوب (اللى صاحبك يوفره انت تنطوره) واوعى تستلف الفلوس وترجعها تانى-- انا باحذر

سابعا واخيرا
- انسى بقى الضمير والاخلاقيات والكلام اللى مالوش لزمة ده- واتعلم من الاندال المشهورين
بالسبع خطوات دى اضمن لك لقب ندلووووزززز cheers

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
كيف تصبح ندلا...؟؟؟!!
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
الفرسان :: المنتديات الحوارية :: كلام فى الحب-
انتقل الى: